már
9

Üdv a parfümfüggők világában! Még nem vagy az? Ha engem követsz, garantálom, hogy az leszel:)

Én kb 20 éve fertőződtem meg: kislány voltam, amikor Anyum ajándékba kapott a külföldi barátoktól egy üveg Priscilla Presley Moments parfümöt. A 8x4 és Limara deók tengerében akkor ez nagy szám volt! Imádtam szagolgatni az a kis üveget! Aztán az első Limarák és Impulse-ok után sikerült egy-egy üveg parfümöt is beszerezni. Azóta tart a gyűjtögetés, az álomillat keresése.

Azóta tengersok új parfüm kerül piacra. Ember nincs, aki úgy tud magának illatot választani, hogy bemegy egy drogériába és szagolgat. Az 5. minta után beleveszik az illatfelhőbe.

Talán ez a blog segít eligazodni az illatok terén, legyen az újdonság, klasszikus vagy niche illat.

Jó szórakozást!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parfum.blog.hu/api/trackback/id/tr631823510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csenga77 · http://Betuveto.freeblog.hu 2010.03.09. 14:03:40

Na én csatlakozom is...igaz én ennyire nem értek az illatokhoz mint Te,csak egyszerűen fújom:D

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.03.09. 14:17:11

:D
Szia! Épp ma nézegettem a blogod! Kiírtam jó pár olvasnivalót!:)

Voyager 2010.03.24. 10:53:20

Én is illatfüggő vagyok... :) Sztem legalább olyan mint egy jó kiegészítő. Sőt emlékeket idéz, emberkhez is kötöm. Sőt engem is jópáran bizonyos illattal azonosítottak sokszor hogy ez egy tipikus Tündi illat! :)

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.03.24. 19:11:28

@Voyager: pff..írtam, de elszállt...
Szóval melyik is a tipikus Tündi illat?:)
Engem is erősen hangulathoz kötnek illatok. Pl a Davidoff Cool Watert eléggé zűrös időszakomban használtam, ma már magara nem bírnám fújni, sőt, ha megérzem az illatát, elkap az a nyomasztó érzés.
süti beállítások módosítása