jún
12

Nem tudom eldönteti, hogy sírjak vagy nevessek, amikor megláttam ezeket a fantasztikus parfümújdonságokat! Az egyik legnépszerűbb aukciós oldalon bárki szabadon megvásárolhatja. Ezt nem bűnteti a törvény? Vagy pont az a furfang benne, hogy nem létező parfümöket kreálnak divatházak neve alatt? A a legfélelmetesebb: az illetővel a vásárlói teljesen meg vannak elégedve!!(?)

Paco Rabanne 1 Million aranytömbje ezürt változatban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Versace Bright Crystal új, nem létező köntösben ezzel a reklámszlogennel (szó szerint idézve):

"VERSACE GOLD CRYSTAL   90 ml női parfüm. Originált csomagolásban.

Mennyei illat.
Készletröl azonal megvásárolható.
A tremék származásihelye olaszország."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parfum.blog.hu/api/trackback/id/tr522075961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

timka81 · http://illatoskert.com 2010.06.12. 18:05:24

Hehe. Szerintem ez vicces! :)Azért kíváncsi lennék mennyiben tér ez az illatuk. Egyszer olvastam egy cikket egy nevesebb parfümkritikustól, aki kifejezetten meg volt elégedve a kelet-európai hamisítványok színvonalával. :)
Egyébként én úgy gondolom, ha valaki nem engedheti meg magának, hogy 15-20 ezer forintért vegyen magának parfümöt, nincs abban semmi szégyenli való. Igenis jóval olcsóbban is lehet kapni, igazi, jól megcsinált parfümöket.

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.06.12. 19:52:17

:)
Megszagolnám én is, lehet, hogy "életem illatáról" maradok le:)
Nincs azzal gond, hogy ha valaki utánzatot vesz, de szerintem akik ezeket megveszik 90%-ban azt hiszik, hogy egy eredeti Versace illatot vettek...

timka81 · http://illatoskert.com 2010.06.13. 09:47:04

@parfümblog: Valószínűleg igazad van.
Nekem azok a kamu adidas és társai ruhák jutnak eszembe ezekről a parfümökről, amelyeket annak idején a török piacokon lehetett kapni. pl.Adios, Adiodas melegítők :)
mindenki boldogan hordta őket, egészen addig amíg meg nem tanultuk, hogy is van helyesen írva a nevük.
Akik ezt a parfümöt árulják, lehet h ők sincsenek tisztában vele?!
Amúgy mennyibe kerül egy ilyen hamisítvány?

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.06.13. 10:08:36

@timka81: :D Igen, emlékszem az Abibas márkájú termékekre, meg a Pumu papucsra:)

Kb 4000 Ft körül mozognak ezek a parfümök, legalább nem drága, csak ezek mellett tele van az oldala "valós" márkájú parfümökkel is (természetesen mind 100 ml, és 4000 Ft), ezért is nagy átverés, mert sokan feltételezik,hogy ha Light Blue-t árul, akkor létezik olyan is, hogy Pink Blue:)
Az illető hölgy (aki ezeket a parfümöket árulja a neten) helyesírásáról, egyes termékleírásaiból arra merek következtetni, hogy ő sincs azzal tisztában, hogy olyan nincs, hogy 1 Million Silver:D

nessun dorma! 2010.06.18. 11:18:27

Sziasztok! Még nőnapra kaptam egy 100 ml-es Lanvin 2 Rose-t, de nem vagyok benne biztos, hogy eredeti. Teszterként vette meg a párom, nincs kupakja. Rajtam kb. 20-30 percig érezhető. A hamis parfümökkel az a baj, hogy nincsenek bevizsgálva, így akár bőrirritációt is okozhatnak. Ha pedig azt vesszük, hogy 6x kell magamra fújni, hogy érezhető legyen arra a nyomorult 20 percre, úgy már drága! És ne felejtsük el szegény parfümmániás csalódottságáz, mikor kiderül a turpisság :-(

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.06.20. 16:02:39

@nessun dorma!: Sajnos ez nekem is gyanús lenne. Lehet tudni, hogy hol vette a párod? Sokszor a testereknek nincs kupakja, ez még nem jelentené, hogy hamis. Használtál már ilyen illatot? Mert akkor össze tudnád hasonlítani azzal. Az lenne a legjobb, hogy bemész egy drogériába, viszed magaddal a te parfümödet, befújod az egyik karod egy ottani Lanvinnal, majd kijössz és befújod a másik karod a tiéddel. Így egyértelműen kiderülne, hogy hamis-e az illat.

monoton 2010.06.25. 21:34:19

@parfümblog: Kéz alól vette valakitől. Úgy vettem észre, hogy az eredeti illat sem egy Opium tartósságú alkotás, de az enyém sokkal-sokkal gyengébb, úgyhogy valószínűleg nem eredeti :-(
süti beállítások módosítása