júl
8

Újra Dior parfüm reklámarca lett a gyönyörű Monica Bellucci. A Dior Hypnotic Poison Eau Sensuelle a Poison sorozat 10. tagja. Az összetevők alapján legalább annyira dögös és erotikus illat lesz, mint a "sima" Hypnotic Poison, csak az igazán nehéz és édes összetevőket - mint a kókusz, mandula, barack, szilva- felváltották a zöld jegyek, és az orchidea. Ezek szerint egy lágyabb, és hétköznapokra is bátrabban hordható illat lesz! Nekem a reklámplakát is jobban tetszik, szimpatikusabb Monica az orcideák között, mint kígyóval a nyakában:) 2010 szeptembertől beszerezhető! Személy szerint nagyon kíváncsi vagyok rá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parfum.blog.hu/api/trackback/id/tr972139385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voyager 2010.07.14. 16:30:57

megszaglásznám! jól hangzik

Monica jó választás, mert ő egy igazi hús vér nő sztem, nem olyan egyenfazonra szabott botsáska mint a többi

sohajni 2010.09.06. 12:57:00

Nagyon kíváncsi vagyok én is, ha valakinek sikerült már tesztelnie, legyen szíves ossza meg a tapasztalatait! Köszi
süti beállítások módosítása