sze
17

                

Gucci ház új illatát, a Guilty-t merész, szexi és partikedvelő lányoknak tervezték, talán méltó utódja lesz a vibráló Rush-nak, amely 1999-től a diszkókirálynők legkedveltebb illata volt. Én nem kifejezetten a partizó lányokat tartanám a Guilty célközönségének, szerintem ez az illat túl nehéz és komoly egy önfeledt éjszakához. Az orientális jegyek a kompozíciónak egy csepp füstösséget adnak , ami az illat erotikus jellegét erősíti. Az első kifújásnál a karakteres geránium és orgona érezhető a fűszerek mellett, amit pár perc után meglágyítanak a gyümölcsök, mint a mandarin és a barack. Más illatjegyekből áll, (kivéve a pacsulit) ennek ellenére engem mégis emlékezet a Gucci by Guccira.

Az illat reklámarca Evan Rachel Wood színésznő, aki mostanában a nagysikerű True Blood sorozatban tűnt fel. Frank Miller féle reklámfilmje itt megnézhető (engem nem hozott lázba).

Neked tetszik az illat?

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parfum.blog.hu/api/trackback/id/tr422304093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monoton 2010.09.19. 11:14:48

Nagyon vártam ezt az illatot. Megszimatoltam, de nem esett le az állam sajnos. Inkább a Gucci by Gucci edt-t vettem meg.(Az edp nagyon-nagyon ütős...) Az üvege szép :-)Kicsit valahogy egyszerűnek érzem, nem olyan összetett mint a GbyG, amivel egyértelműen rokonságot mutat szerintem is.
süti beállítások módosítása