ápr
7

Amióta parfüm van, azóta hamisítják is. Pláne manapság, amikor az eredeti parfümök ára (irreálisan) az egekben. Mert, kérem, a nagy divatházak parfümjei vagy a kozmetikai cégek parfümtermékei szinte mind szintetikus anyagokból készülnek (kivéve a niche illatokat, kis parfümházakat). Nyilvánvaló, hogy a jól hangzó Gucci, Chanel, Dior nevet kell megfizetni egy-egy drogériában plusz a drogéria saját kis hasznát. A spórolás jegyében zarándokol annyi honleányunk piacokra, aluljárókba, internetes aukciós oldalakra, ahol 100 ml-s Sánelleket igazán óccsón adják.

Honnan ismerjük fel, hogy hamis a parfüm?

1. jel: Legyen gyanús, ha 100 ml-s a kiszerelés, mert szinte csak nagy mennyiségűt hamisítanak.

2. jel: 100ml-s, és a "hülyénak is megéri" áron adják....tuti hamis! Egy 100 ml-s Chanel ára lagelább 25.000 Ft, ennél olcsóbb, ami eredeti nincs!

3. jel: Maga a parfüm nem is létezik! Nyilván tuti hamis:) Lelőhelyeik: aukciós oldalak!

Kedvencem ez a "Chanel Chance Black": az üvege az eredeti Chance vonalat követi, csak éppen egy elrugaszkodott fantáziájú "parfümőr" megálmodta a Black változatát...:D

 

 

 

 

Ez az Armani a megtévesztésig hasonlít az Armani Code-ra, csak zöld:) Nyilvánvalóan a megtévesztésre játszik, mert egyértelműen Giorgo Armani van ráírva, egy nem létező parfümnévvel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A következő gyöngyszem személyes kedvencem! A D&G The One dobozára hajazó külsőben egy Sexy Choclate rejtőzik:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Íme, Light Blue rajongóknak, csak kicsit másképp!

Az aukciós oldalon így hírdeti az illető:

"D&G Light Pink hölgyeknek, originált, azonnal elvihető. Igen, megtaláltad, amit keresel, ne hagyd ki!"

Tehát originált Light Pink...és még igaza is van:D

 

 

4. jel: A doboz, a parfüm neve stimmel, csak a parfümház neve tér el az eredetitől egy-két betűvel (mint az Adidas vs Abibas).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt egy remek Moschino parfüm szinte élethű utánzata látható Moonshine néven...a hangzásuk is igen hasonló...gondolták, egy enyhén diszlexiás vásárlónak fel sem tűnik...

5. jel: A dobozon és az üvegen lévő sorszámnak mindig egyeznie kell!

6. jel: Gagyi megjelenés. A kupak fura, látszik, hogy nem pontosan kidolgozott, a parfümben lévő fúvóka nagyon elhajlik az üvegben, túl hosszú (bár az eredetinél is egyes márkáknál picit(!) behajlik a vége, de pl a Chanelnél pont nem!

7. jel: Ilyen kiütések lepik el a tested! Nem vicc: a hamis parfüm akár mérgező is lehet. A Harper's Bazaar magazin készített egy cikket a hamis parfümökről, ahol leírták, hogy ezek tartalmazhatnak fagyállót, baktériumot és vizeletet (!), valamint allergiás reakciókat válthatnak ki.

Az ebay-t már kártérítés megfizetésére kötelezte a LVMH luxusipari konszern (Kenzo, Givenchy, Dior), mivel töménytelen hamis parfümöt értékesítettek az ebay-en keresztül. Januárban olvasható volt, hogy egy román kamionban 850 millió Ft-nak megfelelő értékű hamis parfümöt találtak. Ilyen környezetben már kevésbé vonzó a "cucc", nem?! (kép:mti)

Ha pofátlanságnak tartod a nagy parfümériák irreális árait, akkor ajánlom a nagyon jó, megbízható internetes parfümériákat (pl www.parfumcenter.hu). Itt is óvatosságra intek mindenkit! Először keressen rá fórumokon, hogy az adott netes parfümériáról milyen tapasztalok születtek, és ez alapján válasszon. Itt is érvényes a garancia. Ha nem vagy elégedett az áruval, köteles visszavenni az eladó!

Köszönöm Titimaminak az ihletet:)

Illatos napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://parfum.blog.hu/api/trackback/id/tr411901542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voyager 2010.04.07. 14:51:05

én is a netes parfümériákra szavazok! van egy két bejáratott ami évek óta működik és tuti hogy nem lónyálat kapok többezerért :) Dögles sztem meg pofátlanul drága!

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.04.07. 14:58:31

Szerintem ezek a nagy drogériák a pasikból élnek, akik ajándék után kajtatnak...:)

Voyager 2010.04.07. 17:30:21

jujj ez mennyire igaz! én magam is többször kaptam így ajándékot, persze sosem találták el mi tetszik :)

Voyager 2010.04.07. 17:31:39

a másik meg hogy az úgynevezett kínai piacon halál kellemetlenül éreztem magam ha odatévedtem valamiért! zaj kosz, lökdösödés, bizonytalan kimenetelű vásárlás ...szóval én külön örvendtem mikor megjelentek a netes parfümériák

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.04.07. 18:46:26

sokan észre sem veszik, hogy nem eredeti, amit vettek (akár a piacon), mert az illat hasonló, csak mondjuk gyengébb, kevésbé tartós...vagy nagyon hasonlít, de mégsem ugyanolyan...

Öröm nézni a pasikat ünnepek körül, ahogy próbálnak választani a parfümök közül...:D

csenga77 · http://Betuveto.freeblog.hu 2010.04.08. 10:21:42

Hű ez a bejegyzés nagyon kellett!!!
Én már vásároltam neten,de jó a tapasztalatom!! De ahogy írtad először alaposan körbenéztem,melyik webáruházról van a legtöbb pozitív visszajelzés.
Én piacon soha nem vettem parfümöt...és nem is fogok,inkább kuporgatok mint kiadjak ezreket gagyira.
Ami a férfiakat illeti ,valahogy a férjemnek olyan jó ízlése van,mindig eltalálja az illatot,eddig akár milyet is vett nekem mind tetszett.

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.04.08. 18:33:52

@csenga77: akkor tartsd meg ezt a drága embert, ritka az ilyen:)
Az én párom is csak egyszer "mert" önálló akcióban venni parfümöt...kileste, hogy a neten melyiket pakoltam be a várólistámba, és megjegyezte:)

csenga77 · http://Betuveto.freeblog.hu 2010.04.09. 12:02:29

Oké:-)))) csak az a baj hogy ritkán vetemedik parfüm vásárlásra:D

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.04.09. 21:53:25

@csenga77: :D nehogy erre jöjjön egy pasi, mert akkor megkanánk, hogy nekünk semmi sem jó...D

Tuszek 2010.05.07. 11:31:16

Hogy egy férfi is hozzászóljon: az én kedvenc illatom a Givenchy pour homme. Meglepve láttam egy magyar honlapon, hogy megjelent egy limitált kiadású új változat: Givenchy adventure sensations. Az viszont elég gyanús, hogy a Givenchy honlapján nincs rajta, továbbá alig 1-2 nyugati oldalon lehet rendelni, de ott is csak 100 ml-es változatban. Azonban sok orosz és ukrán internetes lapon rajta van. Gondolom ez is kreatív hamisítás. (és már több magyar honlapra is felkerült...)

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.05.07. 20:32:22

@Tuszek: Kedves Tuszek! Utánanéztem ennek a "Givenchy"-nek, egy parfümöket összesítő oldalon, és bizony ilyen nincs, de még csak hasonló nevű sem! Hihetetlen, milyen kreatívak a hamisítók:D
Már az gyanús, hogy csak 100 ml-s van belőle! Most azt is megnézem, hogy melyik magyar oldal hirdeti, mert onnan bizony nem fogok vásárolni....

Tuszek 2010.05.08. 09:36:32

@Tuszek: több lapon is van, eddig hármon találtam. Kettőn rosszul tüntették fel a nevét és sansation-nak írták, ezt kell beütni a keresőbe.

Tuszek 2010.05.08. 09:59:13

Ami meglepő. hogy az egyik oldalan a Bővebb információt megnyitva 1 oldalt írnak róla.

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.05.08. 18:29:46

@Tuszek: megnyugodtam, mert az a netes parfüméria nem árulja, ahol én vásárolok:) Emailben szívesen megadom a nevét:)

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.05.08. 18:35:38

Rákerestem a keresőben, nekem ezek a netes parfümériák nem szimpik...és ilyen illat nincs!

dolcetta 2010.11.14. 16:15:02

@parfümblog: kedves Parfümblog!Én már több netes parfümériában is próbálkoztam,ilyen-olyan tapasztalattal.Kíváncsi lennék a te megbízható lelőhelyedre!Előre is köszi!
süti beállítások módosítása