aug
16

Az előző játékban szereplő piperepolc folytatása következik! Itt most csak a felső polcra kell koncentrálni, az alsó polc tartalmát az előző posztban megtalálhatod...

Ha próbára szeretnéd tenni magad, a felismert parfümök nevét a hozzászólásokban várom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parfum.blog.hu/api/trackback/id/tr52224988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titimami 2010.08.16. 13:30:10

La Prairie - Silver Rain
- Midnight Rain
Ralph Lauren - Polo Sport
- Glamourous
Paco Rabane - Black XS
Ungaro - Apparition Facets
- Desnuda
Calvin Klein - Euphoria Blossom
Britney Spears - Curious
Salvatore Ferragamo - Incanto Heaven
és Dream?
Lolita Lempicka edp
- L
Annik Goutal - Mandragore és még egy másik...
Cartier - Sárkánycsók,
- Panthere,
- Delices de Cartier
Hanae Mori by
Nina Ricci - L'Air du Temps Colorued
- Nina
- Love in Paris
- Premier Jour
Roberto Cavalli - Oro
Anna Sui - Secret Wish
La Maison de la Vanilla - Vanille Fleurie de Tahiti
Gres - Caline
Karl Lagerfeld - Sun Moon Stars
Estee Luder - Azuree Soleil

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.08.16. 14:38:38

@titimami: :) Ügyes!
Nem ismerem azt a szép csavaros tetejű parfümöt, a Nina L'air mellettit, mi az?

nicimeli 2010.08.17. 01:12:16

Egy kígyó tekeredik R. Cavalli Oro parfümjének üvegcséjén.Én sem ismerem :(
Én még amit felismerek : Kenzo - Flower ,Anna Sui - Sui Love (mini és nagyobb üveg)
Aquolina - Chocolovers, Versace - Medusa? Gucci - Gucci Eau de Parfum? ha jól látom őket :)
Maradt még... :) pl a Black XS-től jobbra a narancs üveges ?
És a bal sarok az a szép nagy üveg?

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.08.17. 15:00:59

@nicimeli: Én is Medusanak látom azt az üveget. Köszi a Cavalli tippet, meg is nézem magamnak személyesen!
Azt a narancsos üveget én sem ismertem fel...van mit pótolni:)

titimami 2010.08.18. 10:32:26

A narancsos üveges Ungaro: Desnuda - ha jól látom. Annak van kis ecsetkéje, finom kis illat.
A Medusa-ra nem jöttem rá, de most már így világos:-)
A bal sarokban lévő illat, engem is érdekelne; még sosem láttam.

titimami 2010.08.19. 12:59:24

@titimami:
Én pont most, teljesen véletlenül (bár úgy gondolom, hogy véletlenek nincsenek:-))
megtaláltam a bal sarokban lévő üveget.
A fragrantica-n "mászkáltam"; egy hozzászoló parfümjei között fedeztem fel!
Tehát a parfüm: Vicky Tiel - Sirene. Régebbi illat, 1994-es, virágos illat.

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.08.19. 20:58:13

@titimami: tényleg nincsenek véletlenek:)
Akkor ezek szerint meglett mindegyik üveg neve, gratula mindenkinek!
süti beállítások módosítása